Upprop idag!!

Idag var det första dagen på resten av mina studerande år.. 

Upprop idag och där satt jag i mitten av ca.400 elever och bara var en i mängden.. Såg några bekanta ansikte... Det var rätt flummigt förstod nästan ingentting vad som händer på måndag? Vilka är i min klass? Vilken tid börjar vi,  Vilken sal? Tydligen ska allt det stå på hemsidan på fredag.. Så det löser sig väll! :) 

Samtidigt som jag känner mig förvirrad känns det roligt att få lära känna nya folk, läsa om det man är intresserad av!   Spännande!!

Då var det snart löning och imorgon ska jag och syrran till Lund shoppa höstkläder och något snyggt till helgen :)

Fick precis sms om att jag ska på visning på fredag, lägenhet:) Ge mig helg och en egen lägenhet!


None
Jag älskar dig!!! Saknar dig så... Varför?

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kan inte fixa något, helg ;) lägenhet eller att mamma kommer tillbaka. Men jag finns alltid vid din sida, och jag kommer hjälpa, stötta, hoppas och finns där, så att du blir lycklig. Och en lägenhet har du ju lite nu. Puss på dig älskling! Jag saknar också henne.. jättemycket!

2008-08-26 @ 15:49:39
URL: http://linissss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad är ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress, så jag kan titta in:) :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0