ett försök till ..

..för jag har så mycket dötid!
Idag var vi i skolan i två timmar och lämnade in tentan och utvärderade kursen som tog slut idag. Nu är vi lediga fram tills måndag därifrån kommer dötiden, nästa kurs börjar inte förrän på måndag som sagt. 

Nu sitter jag här Andreas gick precis i väg till sjukgymnasten så jag ska snart iväg och träna bodypump med Sis! Skönt att ha kommit igång igen.. Testade core förrän veckan, nytt program imorgon. Så vi kan lära oss från början , hehe :) På fredag blir det middag & utgång med klassgruppen eller vad man ska kalla det:) Ska bli jättetrevligt, gillar alla på sitt eget vis =)

Nej nu ska jag fixa lite innan träningen!

<3

Kommentarer
Postat av: Sis

Wieeee

2008-11-05 @ 08:22:33
URL: http://linissss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e allt en riktig fixare du!

Träna på, så ses vi i spåret till sommaren :-))

2008-11-05 @ 11:40:33
Postat av: Pappi

Core? bodypump? va e de för fel på fotboll eller jogging??? (-; hälsa lille Olsson

2008-11-05 @ 13:33:13

Kommentera inlägget här:

Vad är ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress, så jag kan titta in:) :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0